Rémi Általános Iskola

Gratulálunk Schauer Ilona Anna, 6. osztályos tanulónknak, aki a Csizmazia Alapítvány által, a jövő ígéretes gyermekeiért megrendezésre kerülő Fedorka – SoseVolt Versnap Országos Találkozó döntőjébe jutott beküldött hanganyag alapján!

Büszkék vagyunk Rá! 

Rémi Általános Iskola

TÁJÉKOZTATÁS AZ ÁLTALÁNOS ISKOLAI BEIRATKOZÁSRÓL

Tekintettel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletre, az általános
iskolai beiratkozás folyamata a 2020/2021. tanítási évre vonatkozóan az emberi erőforrások
minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata alapján történik.

A veszélyhelyzetre való tekintettel kérjük, hogy gyermeke általános iskolai beíratását lehetőség
szerint online módon intézze a KRÉTA rendszer e-Ügyintézési felületén keresztül, amelyet a
https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap elérhetőségen talál meg.

2020. április 28. 0:00 óra és 2020. május 15. 24:00 óra között
azok a szülők/törvényes képviselők végezhetik el a beiratkozással kapcsolatos ügyintézésüket, akik
gyermeküket:
 olyan körzettel rendelkező általános iskolába kívánják beíratni, amely azonban nem a
gyermek lakóhelye/életvitelszerű tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskola 1 .
 a gyermek lakóhelye/életvitelszerű tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába 2
kívánják beíratni.

A beiratkozáshoz kapcsolódóan az alábbi dokumentumokra van szükség, melyeknek bemutatása a
jelenlegi helyzetre tekintettel elegendő, ha csak a 2020/21-es tanév első napján történik meg.
 A gyermek személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány
 A gyermek nevére kiállított TAJ kártya
 A gyermek nevére kiállított lakcímet igazoló hatósági igazolvány
 Nyilatkozat az életvitelszerű ott lakásról
 Nyilatkozat a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozóan

 EUGYINTEZES.E-KRETA.HU
A Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszeren keresztül elektronikus formában kérelmet, jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat,…

Kedves Szülők!

Az a diák, aki nem tudja elektronikus formában megküldeni a házi feladatokat, vagy nem tudja interneten keresztül tartani a kapcsolatot a pedagógussal, kinyomtatott formában hozzájuthat a feladatokhoz. Ez eddig is így volt, ez a lehetőség továbbra is adott.
Az iskola bejáratánál elhelyeztünk egy asztalt, ott osztályonkénti csoportosításban találhatók a feladatok. Az elvégzett házi feladatokat ide kell visszavinni!
Figyeljék a határidőket! Ha valami problémát okoz, keressék az osztályfőnököt vagy a szaktanárt!
A rendkívüli helyzet miatt a gyermek tankötelezettségét most ebben a formában teljesíti, és ez a szülő felelőssége!
Kérem Önöket! Kövessék nyomon gyermekük tanulmányi munkáját, a házi feladatok határidőre történő elkészülését!

Kalmár Jánosné
intézményvezető

Kedves Szülők!

A távoktatást mindannyian most tanuljuk. A pedagógus, a gyermek és a szülő is. Ebben a helyzetben az a legfontosabb, hogy a gyermeknek legyen otthon egy napirendje, amelyet a szülő folyamatosan ellenőriz.
Szeretném felhívni a szülők figyelmét arra, hogy a feladatokat a tanulók kapják, nem a szülők! Küzdjön és dolgozzon vele a diák! Nem baj, ha van benne hiba! Azokból tanul majd!
Ha valamiben bizonytalanok, keressék az osztályfőnököt vagy az adott szaktanárt a megadott fórumokon! Szívesen segítünk!
Töltsenek minél több időt gyermekükkel, s amíg lehet, maradjanak otthon!
Köszönettel:
Kalmár Jánosné
intézményvezető

Tisztelt Szülők!

A mai naptól (amíg a Kréta rendszer nem érhető el mindenki számára) messenger csoportok jöttek létre. Az első pár napban ezen tudjuk tartani szülők-diákok-tanárok a kapcsolatot. Kérünk mindenkit, hogy akinek problémája akad a Kréta rendszerrel, jelezze gyermeke osztályfőnöke felé.
Felhívjuk mindenki figyelmét, hogy szerdán 08.00 és 16.00 óra között bejöhetnek a diákok az intézményben maradt felszereléseikért!

 

Iskolánk a következő linkre kattintva a facebook közösségi oldalon elérhető:

www.facebook.com

DSCF2470

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük