Járási Hivatal

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal által ajánlott álláslehetőségek a jánoshalmi járásban:

Közzététel: 2021.05.17

 

Munkakör Iskolai végzettség Cég megnevezése Munkavégzés Munkabér
Egyszerű ipari foglalkozású Általános iskola Hunent Zrt. Mélykút 180.000 – 200.000, -Ft
Tehergépkocsi-vezető, kamionsofőr Szakmunkásképző Lombfalvi és Társa Kft. Kéleshalom + Magyarország területe 250.000, -Ft –
Baromfigondozó Általános iskola Bács-Tak Kft. Császártöltés 210.000 – 250.000, – Ft
Ablakgyártó, szerelő Szakmunkásképző Univermetal Plusz Kft. Mélykút 219.000, -Ft –
Ipariüzem vezető Szakközépiskola, Gimnázium Univermetal Plusz Kft. Mélykút 250.000, -Ft –
Lakatos Szakmunkásképző, Szakközépiskola Bofami 2000 Kft. Borota megegyezés szerint
Egyszerű ipari foglalkozású Általános iskola, Szakmunkásképző Bofami 2000 Kft. Borota megegyezés szerint

 

Fenti ajánlatokról további információ a Jánoshalmi Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztályán kérhető:

6440 Jánoshalma, Kölcsey Ferenc utca 12. Tel. 77/ 795-015

 

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
08.00-12.00

13.00-16.00

08:00-12:00 08.00-12.00

13.00-16.00

nincs 08.00-12.00

Kérjük a Munkáltatókat, szíveskedjenek bejelenteni állásajánlataikat a Foglalkoztatási Osztály számára.

HIRDETMÉNY

A súlyosan hátrányos helyzetű munkavállaló foglalkoztatását elősegítő támogatás

A Kormány fokozott figyelmet fordít a munkaerő-piaci szempontból hátrányosabb helyzetben lévő csoportok foglalkoztatására, amelyet dinamikusabb és egyszerűbb támogatási rendszerrel segít elő.

A támogatás a súlyosan hátrányos helyzetű munkavállaló foglalkoztatását segíti elő és annak hátrányos következményeinek enyhítését célozza. Az állami foglalkoztatási szerv a súlyosan hátrányos helyzetű munkavállaló foglalkoztatását elősegítő támogatást folyamatosan nyújtja.

A támogatás szempontjából súlyosan hátrányos helyzetű munkavállaló olyan személy, aki:

  1. a) legalább 24 hónapja regisztrált álláskereső; vagy
  2. b) legalább 12 hónapja regisztrált álláskereső és
  • 15 és 24 év közötti életkorú; vagy
  • alapfokú iskolai végzettségű; vagy
  • 50 éven felüli személy; vagy
  • egy vagy több eltartottal egyedül élő felnőtt.

A súlyosan hátrányos helyzetű munkavállalók elhelyezkedésük esetén hat hónapig járó bérkiegészítést kaphatnak. Ha foglalkoztatásra irányuló jogviszonyt létesítenek, a minimálbér 30 százalékával megegyező összeghez, jelenleg havi több mint 50 ezer forinthoz juthatnak. Mindezek mellett a munkaadó is támogatásban részesül, amennyiben súlyosan hátrányos helyzetű személyt alkalmaz, mivel a jogviszony első négy hónapjára a munkavállaló bérének felét megtéríti az állami foglalkoztatási szerv.

Részletesebb felvilágosításért kérjük, tekintse át a támogatások igénybevételéhez készült hirdetményt, https://nfsz.munka.hu/cikk/1451 illetve forduljon a járási hivatal foglalkoztatási osztály munkatársaihoz!

 

MOBIL KORMÁNYABLAK
a jánoshalmi járás településein

Település Ügyfélfogadási idő Ügyfélfogadás helyszíne
Kéleshalom 2021.06.14. 13.00-15.00 Művelődési Ház előtti parkoló
Borota 2021.06.15. 13.00-15.00 Művelődési Ház előtti parkoló
Rém 2021.06.16. 9.00-13.00 Közösségi ház előtti parkoló
Mélykút 2021.06.17. 10.00-15.00 Művelődési Ház előtti parkoló

A Mobil Kormányablakban helyben intézhető ügyek:
– személyi igazolvány, lakcímkártya ügyintézés
– útlevél ügyintézés
– diákigazolvány, ügyfélkapu regisztráció
– parkolási igazolvány ügyintézés
–  vezetői engedély ügyintézés
– szociális, egészségbiztosítási, nyugdíj, családtámogatási kérelmek

 

Pünkösd után időpontfoglalás nélkül is intézhetjük ügyeinket

 

A kormányablakokban és okmányirodákban május 25-től újra fogadják az időpontfoglalással nem rendelkező ügyfeleket is.

A fokozatos újranyitásra irányuló kormányzati intézkedésekkel összhangban, a kormányablakokban és okmányirodákban újra lehetséges a sorszámhúzás az ügyfélszolgálatokon.

Az ügyfelek és az ügyintézők egészsége védelme érdekében természetesen továbbra is kötelező az orrot és a szájat eltakaró maszk viselése, a higiéniás szabályok, valamint a megfelelő védőtávolság betartása, erre tekintettel – a helyi sajátosságoknak megfelelően – az ügyféltérben várakozók számának korlátozása is elrendelhető.

Kérjük, hogy az ügyintézésre érkező ügyfél mellett csak különösen indokolt esetben legyen kísérő személy, továbbá – ha az időjárás megengedi –  a zárt ügyféltér helyett, inkább a szabadban várakozzanak.

A sorban állás elkerülését segíti a Kormányablak nevű mobilalkalmazás, amely térképen jeleníti meg az ország valamennyi kormányablakát és tájékoztatást ad arról, hogy a kiválasztott ügytípusban mennyi a várható várakozási idő a közelben lévő ügyfélszolgálatokon. Az applikácó hasznos új funkciója a sorszám szkennelés, ami lehetővé teszi, hogy a telefonunk kamerájával beolvassuk a kormányablakban kapott sorszámunkat és személyes értesítést kapjunk, mielőtt sorra kerülünk – így nem kell egyfolytában a sorszámkijelzőt figyelnünk, várakozhatunk az ügyféltéren kívül, vagy akár megihatunk egy kávét a közelben. A kényelmes és rugalmas ügyintézést segítő alkalmazás ingyenesen letölthető Google Play áruházból, valamint az App Store-ból.

A gördülékeny ügyintézés és a várakozási idő csökkentése érdekében célszerű továbbra is időpontot foglalni – fontos változás, hogy az online időpontfoglaló rendszer használatához ismét szükséges az Ügyfélkapus azonosítás. Természetesen a 0-24/7 ingyenesen hívható 1818-as számon a telefonos időpontfoglaláshoz továbbra sem szükséges regisztráció.

A kormányablakkal, okmányirodával nem rendelkező településeken lakók ügyintézését segítik az újból munkába álló Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok. Az egyre népszerűbb „kormányablakbuszokban” a – veszélyhelyzet ideje alatt – lejárt okmányok cseréje mellett számos ügytípusban van lehetőség az ügyintézésre, a különböző hatósági ügyek megindításra (kérelmek továbbítás céljából történő benyújtására), valamint az ezekhez kapcsolódó általános tájékozódásra.

Mielőtt elindulnánk, érdemes ellátogatni a megújult magyarorszag.hu oldalra, ahol a leggyakoribb ügytípusokhoz részletes tudnivalókat, illetve  – az ügyfélszolgálatok személyes felkeresése helyett – már számos ügyben online ügyintézési lehetőséget is találhatunk, amelyekhez már az arcképes azonosítást is használhatjuk.

(Miniszterelnökség)

 

Így ellenőrizheti, hogy rögzítve van-e az oltása!

 

A beoltottak maguk is leellenőrizhetik, hogy rögzítésre került-e a védőoltás beadásának a ténye, ami azért fontos, mert a Védettségi igazolvány gyártása csakis azon adatok alapján történhet, amiket az oltóponton rögzítettek.

Az oltás rögzítésének lekérdezése az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) információs portálján keresztül lehetséges:

https://www.eeszt.gov.hu/

Az EESZT információs portálra történő belépés legegyszerűbb módja az Ügyfélkapus bejelentkezés, ezután az Ellátások fülre kattintva kiválasztjuk az Eseménykatalógus menüpontot.

Az Eseménykatalógusban a kívánt időtartományt beállítva lekérdezhetjük az Ellátási események listáját. A lekérdezés után az Esemény típusánál a Covid oltás kifejezést kell látnunk az oltás megfelelő rögzítése esetén. Amennyiben ezt a védőoltás beadása utáni napokban sem találjuk, akkor csúszás vagy hiba történt a rögzítésben, az adatok felvitelében. Ebben az esetben ezt jelezhetjük annak az oltópontnak, háziorvosnak ahol megkaptuk a védőoltást és kérhetjük, hogy rögzítsék a védőoltás beadásának a tényét.

Abban az esetben, ha a védőoltás rögzítésre került az EESZT-ben, és 8 napon belül mégsem érkezett meg postai úton a Védettségi igazolvány, akkor az Ügyfélkapun, illetve a http://www.magyarorszag.hu weboldalon keresztül jelezhetjük ezt a problémát, a Koronavírus elleni védettségi igazolvánnyal kapcsolatos ügybejelentő űrlap leadásával.

Mint az már ismert, a fokozatos újraindítás következő intézkedései 4 millió beoltott után lépnek hatályba, és ezen intézkedések jelentős része a védettségi igazolványhoz kötött. Védettségi igazolvánnyal lesznek látogathatóak többek között az állatkertek, vadasparkok, múzeumok, színházak, mozik, könyvtárak, edzőtermek, uszodák, sportrendezvények, szállodák és az éttermek belső helyiségei. A védettségi igazolvány használatáról a magyar emberek döntöttek az újraindításról szóló online konzultáció során, ugyanis a kitöltők 65%-a támogatta azt, hogy a védettek felmentést kapjanak egyes korlátozások alól.

(koronavirus.gov.hu)

TÁJÉKOZTATÁS

 

A Magyar Mérnöki Kamara térítésmentesen nyújt energiamegtakarítási tanácsokat állampolgároknak és vállalkozóknak.

A tanácsadás kiterjed a nyílászárók cseréjétől, a falak szigetelésén és a megújuló energia használatán át a fűtési és elektromos rendszerek kiépítéséig és felújításáig minden beruházásra, amelynek célja az energiamegtakarítás és hatékonyabb energiahasználat.

Az ingyenes tanácsadásra különösen szüksége lehet azoknak, akik állami támogatással lakásfelújítására vagy például vidéki kisboltok, üzletek vagy ipari termelő műhelyek megújítására, bővítésére vállalkoznak.

 

Az energiahatékonyságról szóló 2015. évi LVII. törvény (Ehat.) a Magyar Mérnöki Kamara (MMK) szervezetébe telepítette a lakossági és vállalkozói energetikai tanácsadást. A módosítás azt a célt szolgálja többek között, hogy a nagyvállalatok és az önkormányzati és állami szervek energiahatékonyabb működése mellett a lakosság és vállalkozói szektor is segítséget kapjon az energiahatékonysági beruházások megvalósításához. A tevékenység az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával történik, célja, hogy segítséget nyújtsunk a jogszabályok közötti eligazodásban, a pályázati lehetőségek megismerésében, a pénzügyi lehetőségekben, a legkedvezőbb energiahatékonysági megoldás megtalálásában. Segíteni szeretnénk, hogy a lakosság és a vállalkozások energiát és pénzt tudjanak megtakarítani. A szolgáltatás igénybevételét javasoljuk az építkezőknek, felújítóknak, ingatlan vásárlóknak, de a vállalkozásoknak is, például a technológiai folyamataik energiahatékonyságának fejlesztésében is. A tanácsadást a kamra nagy tapasztalattal rendelkező szakértői végzik. A Magyar Mérnöki Kamara ehhez nyújt segítséget új szolgáltatásával.

A tanácsadásról általánosságban

A MMK a tanácsadás elindításához létrehozott egy új webfelületet, a www.mmk.hu/tanacsadas oldalt.

Honlapunkon a lakossági és vállalkozói tájékoztató felületen részletesen olvasható a tanácsadás menete. Külön menüpontban olvashatók információk:

  • az elérhető aktuális pályázatokról,
  • az energetikai tanúsítványról, illetve
  • megtalálható egy hasznos linkek menüpont

Ez utóbbi menüben található többek között

  • tervező és szakértő kereső felület, szolgáltatói elérhetőségek,
  • pályázati oldalak elérhetőségei,
  • napelemes rendszer várható teljesítmény kalkulátor,
  • szemléletformáló oldalak elérései.

A tanácsadás ingyenes, azonban fontos feladatunk az is, hogy országosan összegyűjtsük a beruházásokkal elért energiamegtakarítást. Ezért időnként tájékoztatást kérünk a tanácsadás alapján megvalósított energetikai beruházásokról, lehetőség szerint az elért energiamegtakarítás mértékének megjelölésével.

Az érdeklődők jelentkezését, kérdéseiket a tanacsadas@mmk.hu email címen várjuk.

A tanácsadásra jelenleg online felületen keresztül van lehetőség. A vírus helyzet miatti korlátozások feloldását követően szeretnénk személyes jelenlét mellett zajló tanácsadást is indítani.

A tanácsadás időtartama legfeljebb 30 perc. Később felmerülő újabb kérdés, probléma esetén ismételt tanácsadásra is lehetőség van.

A tanácsadásról emlékeztető készül, amelyben a szakértő által megfogalmazott javaslatokat feltüntetjük és a tanácsot kérő rendelkezésére bocsátjuk.

Aki nem igényli az online vagy személyes konzultációt, annak elegendő a kitöltött adatlapot emailben vagy postai úton beküldeni, ezen a módon is kérhet segítséget. Ebben az esetben néhány napon belül írásban válaszoljuk meg a feltett kérdéseket.

A tanácsadás feltételeiről

A tanácsadáshoz ki kell tölteni egy állapotfelvételi adatlapot, amely honlapunkon érhető el. Az adatlap kitöltéséhez össze kell gyűjteni minden olyan fontos információt, amelyek segíthetik a szakértőket az energiahatékony felújítási javaslatok megadásában. Az ideális szigetelési javaslathoz a szakértőnek például ismerni kell, hogy miből épült a ház. A nyílászárók cseréjéhez akkor adható optimális javaslat, ha a szakértőnek van információja a jelenlegi nyílászárókról. Fontos a lakók villamosenergia, vagy földgázfelhasználási szokásainak ismerete is ahhoz, hogy a szakértő a hatékonyabb használatra javaslatot tegyen.

A kitöltendő adatlap biztosítja a feltételt, hogy a tanácsadás valóban segítséget nyújtson, egyúttal segít a kitöltőnek is végig gondolni egész energiafelhasználását és ezzel kapcsolatos igényeit, lehetőségeit. Nem szükséges, hogy az adatlap minden egyes pontját kitöltse az érdeklődő elegendő, ha azok a részek tartalmaznak minél több információt, amelyekre a tanácsadási igény vonatkozik. Az igénylő elsősorban azokat a kérdéseket fogalmazza meg, melyek az energiafelhasználás kapcsán foglalkoztatják.

Ha esetleg elakadna valaki az adatlap kitöltésében, telefonon segítséget nyújtunk a menet közben felmerülő kérdések tisztázásához.

A telefonszám megtalálható honlapunkon, amely ügyfélfogadási időben hívható.

Elképzelhető, hogy például lakás vagy ház vásárlás esetén nem lehetséges az adatlap kitöltése, mivel ebben az esetben az energiafelhasználás korábbi adatai nem állnak rendelkezésre. Ugyanakkor adásvétel esetén is rendelkezésre áll az eladó által készíttetett energetikai tanúsítvány, mely megfelelő információ a tanácsadó számára.

Építkezés esetén tervek állnak rendelkezésre, amelyekről szintén lehet tanácsot kérni. Felmerülhet a tervezett alapanyagokról, energiafelhasználó rendszerekről való szakvélemény lehetősége is. A tanácsadás segíthet dönteni abban is, hogy adott körülmények között a gázfűtés, az elektromos fűtés, vagy hőszivattyús megoldás lehet a legelőnyösebb.

Az adatlap elsődleges célja tehát, hogy tanácsadóink átfogó képet kaphassanak az épület, a lakás energetikai jellemzőiről. Az adatlap teszi lehetővé azt is, hogy lehessen mihez hasonlítani a beruházás eredményeként előálló energiamegtakarítást is. Az energiamegtakarítás mértékének kimutathatósága közös, országos érdekünk, ezzel ugyanis hozzájárulunk a Magyarország által vállalt energiamegtakarítási kötelezettségek teljesítéséhez is.

Ezért a kamara esetenként meg fogja keresi az ügyfeleket, hogy tájékoztatást kapjon az esetlegesen megvalósított energiahatékonysági lépésekről. A megvalósult energetikai beruházásokról az ügyfelek a honlapunkon megtalálható bejelentő lap kitöltésével tájékoztathatnak bennünket.

A tanácsadóinkról

Tanácsadóink, szakértőink nagy tapasztalattal rendelkező épületgépész, gépész, illetve energetikai mérnökök, található körükben több évtizedes energetikai tapasztalattal rendelkező egyetemi tanár, és mérnök vállalkozó is. Amennyiben a megkeresések száma jelentősen emelkedik, a szakértói kőr szükség szerint bővíthető.

Az eddigi tapasztalatok

Eddigi tapasztalatok alapján nagyon pozitívnak és hasznosnak ítélték meg ügyfeleink a lezajlott tanácsadásokat, ezért bíztatunk mindenkit, hogy bármilyen energetikához kapcsolódó kérdése esetén keressék bátran a kamarát, igyekszünk a lehető legjobb tanácsot adni az adott problémára.

Sokan kerestek minket, akik lakásfelújítás előtt állnak és bizonytalanok, hogy mit lenne érdemes megvalósítani. Voltak, akiket a megújuló energiaforrások érdekeltek, de természetesen bármi egyéb energetikával kapcsolatos kérésre is igyekszünk a legteljesebb választ adni.

Várjuk a lakossági és a vállalkozói érdeklődők jelentkezését a tanacsadas@mmk.hu email címen.

 

Ingyenesen letölthető a védőoltást igazoló mobilalkalmazás

2021. május 16. 8:01

A jelenleg teszt üzemmódban működő mobilalkalmazás igazolja az oltás tényét, ezzel képes a védettségi igazolvány kiváltásra.

A Google Play áruházban „EESZT alkalmazás” nevű, az App Store-ban pedig „EESZT Lakossagi” nevű applikáció nagyban megkönnyíti mind az oltottak, mind a sok embert fogadó szolgáltatók (pl. mozik, színházak, koncertek, fesztiválok, sport és egyéb rendezvények szervezőinek, vagy akár éttermek) dolgát. Azokon a helyeken, ahol a látogatás védettségi igazolványhoz kötött, a szolgáltató mostantól  – a védettségi igazolvány felmutatása helyett – akár QR-kód leolvasóval is ellenőrizheti, hogy a látogató oltott-e vagy sem. Az alkalmazás Androidos és iOS-es mobiltelefonokra is letölthető, és az a szolgáltatóknak és az oltottaknak is ingyenes.

Az alkalmazás tehát azoknak is nagyban megkönnyíti az életét, akik már megkapták az oltást, de valamilyen oknál fogva a védettségi igazolványt még nem. Az alkalmazást használó szolgáltatók pedig nem csak a beléptetést tudják így egyszerűsíteni, hanem jelentősen tudják vendégkörüket is növelni.  Az alkalmazás az első védőoltás rögzítése után gyakorlatilag azonnal képes igazolni az oltás tényét, mert közvetlenül össze van kötve az oltóorvosok által használt informatikai rendszerrel (EESZT). Az alkalmazás így egyértelműen jelzi az oltás hiányát is. A mobilalkalmazás tehát az oltás tényét igazolja, a vírusfertőzésen való átesettséget nem igazolja, azt továbbra is csak a védettségi igazolvány igazolja.

Az alkalmaz használatának lépései:

1)      Töltse le az EESZT mobilalkalmazást a telefonjára!

2)      Regisztráljon a www.eeszt.gov.hu  honlapon! Ehhez elektronikus azonosítás  szükséges (Ügyfélkapu, e-Személyi Igazolvány, Telefonos Azonosítás).

3)      Regisztráció során meg kell adni egy 6 jegyű PIN kódot, a mobileszközön az alkalmazás használatához is csak ezt a PIN kódot kell használni.

4)      A regisztráció után az alkalmazás használatra kész.

5)     Az alkalmazás használatához jelentkezzen be a regisztráció során megadott PIN-kóddal!

6)     Válassza ki a  COVID-oltásigazolás menüpontot; amennyiben van megfelelő oltás, megjelennek annak információi. A felhasználó azonosítását követően igazolja az oltott nevét, TAJ-számát, az oltás idejét, vagy annak hiányát.

7)     Ha D6n olyan helyre megy, ahol védettségi igazolvány szükséges, a szolgáltató  az EESZT Covid Control applikáció segítségével ellenőrizheti az Ön oltásának meglétét.

A szolgáltatók a vendégek/látogatók beléptetésekor tehát az EESZT Covid Control applikációval tudják ellenőrizni, hogy a vendég/látogató oltott-e vagy sem. Ehhez a  szolgáltatóknak ezt az EESZT Covid Control applikációt kell letölteniük.

Regisztráció védőoltásra: www.vakcinainfo.gov.hu

Regisztráltaknak online időpontfoglaló oltásra www.eeszt.gov.hu

Store linkek:

https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.gov.eeszt.mgw.app.allampolgari

https://apps.apple.com/hu/app/eeszt-lakossagi/id1550970543?l=hu

https://apps.apple.com/hu/app/eeszt-covid-control/id1545742300?l=hu

https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.gov.eeszt.mgw.covidpassportcontrol

(koronavirus.gov.hu)

Időpontfoglalás nélkül intézhetők a védettségi igazolvánnyal kapcsolatos ügyek a kormányablakokban

2021. május 3. 13:29

Több mint 4,2 millió védettségi igazolványt gyártottak le a mai napig, a beoltottak és koronavírus-fertőzésen igazoltan átesettek számára automatikusan kézbesítik az okmányokat.

Amennyiben az igazolvány nem érkezik meg, vagy az azon szereplő adatok pontosítása szükséges, elektronikusan a magyarorszag.hu oldalon, személyesen pedig a kormányablakokban lehet bejelentést tenni, utóbbiak május 3-a óta már előzetes időpontfoglalás nélkül is felkereshetők a védettségi igazolvánnyal kapcsolatosan ügyintézés céljából.

A védettségi igazolványok kiállítása és postázása az oltási programhoz hasonlóan példátlanul összetett logisztikai feladat, eddig 3,6 millió okmányt állítottak ki a beoltottak, több mint 660 ezret pedig a fertőzésen átesettek számára, ezeket a lakcímkártyán szereplő tartózkodási helyre, ennek hiányában az állandó lakcímre kézbesítik. Amennyiben a védettségi igazolvány nem érkezik meg az arra jogosult részére, elektronikus úton a www.magyarorszag.hu Egészségügy menüpontját kiválasztva tehetnek bejelentést az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok. Az okmány pótlását vagy cseréjét szintén ezen az oldalon, illetve személyesen is lehet kezdeményezni.

A kormányhivatal minden esetben kivizsgálja, miért nem érkezett meg a védettségi igazolvány, akár az elektronikus bejelentést, akár a személyes ügyintézést választotta az ügyfél. A hivatal leellenőrzi, hogy elkészült-e az oltási igazolvány, azt hová kézbesítették, illetőleg pótlás esetén intézkedik a kártya legyártásáról, de fontos tudni, hogy kártyakiállítás nem történik a kormányablakokban, a kézbesítés minden esetben postai úton történik.

A beoltottak maguk is leellenőrizhetik, hogy a védőoltás beadásának tényét az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térében (EESZT) rögzítették-e, ami azért fontos, mert az igazolvány gyártása csakis azon adatok alapján történhet, amiket az oltóponton rögzítettek. Ez az EESZT lakossági portálján keresztül, a https://www.eeszt.gov.hu/ oldalon lehetséges.

Amennyiben az oltás beadásának ténye még napok később sem jelenik meg a rendszerben, úgy az oltott személy kérheti az oltóponttól, háziorvostól, hogy rögzítse az adatokat.

Védettségi igazolványra mindenki jogosult, aki megkapta legalább az első védőoltását, vagy igazoltan átesett a koronavírus-fertőzésen, és az ingyenes okmányt automatikusan postázzák. Az oltottak esetében a kártyának nincs lejárati határideje, míg a fertőzésből való felgyógyulással megszerzett védettségi igazolvány érvényessége a gyógyulást követő 6 hónap. Az igazolvány kiállítására azok esetében is lehetőség van, akik tudtukon kívül esetek át a fertőzésen. Ők az okmányt személyesen vagy a www.magyarorszag.hu oldalon keresztül kérelmezhetik 3000 forint ellenében, valamint egy olyan, akkreditált labor által kiállított lelet bemutatásával, amely igazolja, hogy az érintett szervezetében jelen van a koronavírus elleni védőanyag. A kártya érvényességi ideje ez esetben az ellenanyag jelenlétét kimutató vizsgálat dátumát követő négy hónap.

(Miniszterelnökség)

 

Tájékoztató a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Jánoshalmi Járási Hivatal elérhetőségeiről és ügyfélfogadásáról

 

 

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal

Jánoshalmi Járási Hivatal

 Elérhetőségek:

6440 Jánoshalma, Kölcsey u. 12.

Telefon: 06-77/795-270

E-mail cím: janoshalma@bacs.gov.hu

Ügyfélfogadási idő:

hétfő: 800-1200 és 1300-1600

kedd: 800-1200

szerda: 800-1200 és 1300-1600

péntek: 800-1200

 Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal

Jánoshalmi Járási Hivatal

Hatósági és Gyámügyi Osztály

 6440 Jánoshalma, Kölcsey u. 12.

E-mail cím: hatosagigyam.janoshalma@bacs.gov.hu

Szociális ügyintézés:

Telefon: 06-77/795-288, 06-77/795-284,
06/77-795-271

E-mail cím: hatosagigyam.janoshalma@bacs.gov.hu

 Gyámügyi ügyintézés:

Telefon: 06-77/795-276

06-77/795-081, 06-77/795-082, 06-77/795-272

E-mail cím: hatosagigyam.janoshalma@bacs.gov.hu

 Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal

Jánoshalmi Járási Hivatal

Foglalkoztatási Osztály

 6440 Jánoshalma, Kölcsey u. 12.

Telefon: 06-77/795-015

E-mail cím: foglalkoztatas.janoshalma@bacs.gov.hu

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal

Jánoshalmi Járási Hivatal

Kormányablak Osztály

 6440 Jánoshalma, Kölcsey u. 12.

Telefon: 06-77/795-217, 06-77/795-290,

06-77/795-291, 06-77/795-294

E-mail cím: kormanyablak.janoshalma@bacs.gov.hu

Ügyfélfogadási idő:

hétfő: 700-1700

kedd: 800-1200

szerda: 800-1600

csütörtök: 800-1800

péntek: 800-1200

 NAV ügyfélfogadás a kormányablakban:

hétfő: 800-1200 és 1300-1530

csütörtök: 800-1200 és 1300-1700

 

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal hivatalos internetes oldala a www.bkmkh.hu címen érhető el.

A honlapon megtalálhatók a Jánoshalmi Járási Hivatal legfrissebb, információi, állásajánlatok, nyomtatványok, kérelmek és az intézhető ügyekről szóló tájékoztatók is.

 

Mit-kell-tudni-az-orvosnál-kapott-eReceptről-és-annak-kiváltásáról

 Egyéni-vállalkozók tájékoztató

   http://bkmkh.hu/janoshalmi_jarasi_hivatal

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Jánoshalmi Járási Hivatala a fenti névre kattintva közvetlenül elérhető!

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük